|
Celkem |
............................ |
39 |
|
|
V provozu |
............................ |
30 |
|
|
.......z toho |
jednosměrných .............. |
15 |
|
|
|
obousměrných ............... |
15 |
|
|
.......z toho |
pod trolejovým vedením ..... |
28 |
|
| |
mimo traťové úseky ......... |
2 |
|
|
Zrušených |
............................ |
9 |
|
|
.......z toho |
jednosměrných .............. |
8 |
|
| |
obousměrných ............... |
1 |
|
|
.......z toho |
pod trolejovým vedením ..... |
7 |
|
| |
mimo traťové úseky ......... |
2 |
|
Zastávky mariánskolázeňské trolejbusové sítě vykazují několik zvláštností.
Jednak vysoký počet těch jednosměrných, daný rozlehlými blokovými objezdy
(Lázeňský okruh, Velká Hleďsebe/Klimentov, Panská Pole).
Jednak také místní raritu, kdy zastávky zřízené v obou směrech
nesou pro každý z nich odlišný název (Knihovna/Slovan, Centrum/City Service apod.)