Základní popis stránky | Plná verze této stránky |
Č. | Název | Vznik | Zánik | Více... |
T1 |
|
1952 | - |
Trasa |
Nádražní nám. - Hlavní - Mírové nám. - Nehrova - Purkyňova - Chopinova
Masarykova - Goethovo nám. - Reitenbergerova - # U Hodin |
|||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Nádraží 5 |
Úšovická křižovatka 3 |
Chebská křižovatka 6 |
Cristal 7 |
|
U Hodin 7 |
Mírové náměstí 2 |
|||||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Nádraží
I. blokový objezd 1952 - 1980 |
Nádraží
II. spojovací oblouk 1980 - 2012 |
Nádraží
III. blokový objezd NEREALIZOVÁNO |
Klas spojovací oblouk NEREALIZOVÁNO | |
Taxislužba
bodová smyčka 1984 - 1995 |
City Service
spojovací oblouk od 1996 |
Lázeňský okruh
blokový objezd od 1952 |
Mírové náměstí
blokový objezd 1979 - 1986 |
Popis | ||
|
Vývoj chronologicky | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T2 |
|
1953 | 2012 |
Trasa | Třebízského (# s Hlavní - # s obchvatem lázeňské zóny) | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Mírové náměstí 1 |
||||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Lesní pramen I. bodová smyčka 1953 - 1977 |
Lesní pramen II. bodová smyčka 1986 - 1996 (2012) |
Popis | ||
|
Vývoj chronologicky | |||||||||||||||||||||||||||
|
T3 |
|
1960(61) | - |
Trasa | Palackého (# s Hlavní - # s 17. listopadu) - 17. listopadu - Skalníkova | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Úšovická křižovatka 1 |
Dopravní podnik 4 |
|||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Úšovice, U kovárny
bodová smyčka provizorium 1960 - 1962 |
Úšovice, Dopravní podnik
bodová smyčka 1962 - 1973 |
Popis | ||
|
Vývoj chronologicky | |||||||||||||||||||||||||||
|
T4 |
|
1973 | - |
Trasa | Tepelská (# se Skalníkovo - před # s Palackého) | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Dopravní podnik 3 |
||||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Antoníčkův pramen
bodová smyčka od 1973 |
Popis | ||
|
Vývoj chronologicky | |||||||||||||||
|
T5 |
|
1980 | - |
Trasa | Husova (# s Hlavní - # s Žižkovo) - Žižkova - Libušina - U Pily -
Husova (# s U Pily - # s Hlavní) |
|||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Nádraží 1 |
||||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Panská pole
blokový objezd od 1980 |
Popis | ||
|
Vývoj chronologicky | ||||||||||||
|
T6 |
|
1984 | - |
Trasa | Chebská x Hlavní - Chebská - Pohraniční stráže - Klimentovská | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Chebská křižovatka 1 |
||||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Velká Hleďsebe / Klimentov
blokový objezd od 1984 |
Popis | ||
|
Vývoj chronologicky | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T7 |
|
1996 | - |
Trasa | Masarykova (# U Hodin - Cristal) | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
U Hodin 1 |
Cristal 1 |
|||
Obratiště | Název Typ Provoz |
City Service
spojovací oblouk od 1996 |
Popis | ||
|
Vývoj chronologicky | |||||||||||||||
|
R1 |
|
PLÁNOVANÁ |
Trasa | Husova (# s Žižkovo - # s Chebskou) | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Husova x Žižkova 5 |
Husova x Chebská 6 |
Popis | ||
|
R2 |
|
UVAŽOVANÁ |
Trasa | Klas - U Mlékárny - Třída Vítězství (po # s Ladovo) | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Klas 1 |
||||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Hamrníky
bodová smyčka - |
Popis | ||
|
R3 |
|
MOŽNÉ ROZŠÍŘENÍ |
Trasa | Polní x 17. listopadu - Polní - Na Voře dole - Za Tratí -
Dyleňská - U Mlékárny - Třída Vítězství (po # s Ladovo) |
|||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Polní x 17. listopadu 3 |
||||
Obratiště | Název Typ Provoz |
Hamrníky
bodová smyčka - |
Popis | ||
|
R4 |
|
MOŽNÉ ROZŠÍŘENÍ |
Trasa | kruhový objezd na Chebské - parkoviště přilehlé k budově OD Kaufland | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
kruhový objezd na Chebské 6 |
Popis | ||
|
D1 |
|
2006 | - |
Úsek pojížděný pomocným pohonem bez vybudovaného vrchního vedení | ||||||
Trasa | kruhový objezd na Chebské - parkoviště přilehlé k budově OD Kaufland | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
kruhový objezd na Chebské 6 |
Popis | ||
|
D2 |
|
2007 | - |
Úsek pojížděný pomocným pohonem bez vybudovaného vrchního vedení | ||||||
Trasa | Husova (# s Žižkovo - # s Chebskou) | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Husova x Žižkova 5 |
Husova x Chebská 6 |
Popis | ||
|
D3 |
|
2007 | 2010 |
Úsek pojížděný pomocným pohonem bez vybudovaného vrchního vedení | ||||||
Trasa | Goethovo nám. - Karlovarská - Dusíkova - Anglická (# s Dusíkovo - # s Reitenbergerovo) |
|||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Goethovo nám. 1 |
Anglická x Reitenbergerova 6 |
|
D4 |
|
2011 | 2015 |
Úsek pojížděný pomocným pohonem bez vybudovaného vrchního vedení | ||||||
Trasa | po obslužné komunikaci kolem OD Tesco
až k zadnímu dvoru přejímky zboží (zde otáčení na ploše před ní) |
|||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Chebská 6 |
|
D5 |
|
MOŽNÉ ROZŠÍŘENÍ |
Trasa | Hamrníky > # Tř. Vítězství x Ladova >>> Drmoul > Hamrnická - Plzeňská - Náměstí | |||||
Navazující tratě | Místo Číslo |
Hamrníky Tř. Vítězství x Ladova R2/3 |
Popis | ||
|
Na začátek této stránky |
| Klíčová slova |